Návod jak pracovat v Office 365

Sdělení rodičům

V rámci distančního vzdělávání na ZŠ Jarošova realizujeme online výuku v prostředí Office 365 v aplikaci Teams, do kterého se žáci přihlašují svými školními emailovými adresami a vygenerovaným heslem. Žáci mohou využívat také online textový editor Word, školní poštu pro emailovou komunikaci s učiteli v rámci aplikace Outlook a úložiště Onedrive.

Přihlášení do Office 365
Kliknutím na odkaz Office 365 v menu webových stránek školy zadejte do formuláře uživatelské jméno a heslo.

Aplikace Teams
Na hlavní obrazovce Office 365 v levém postranním menu klikněte na fialovou ikonu s 2 postavami a písmenem T.

V levém postranním menu aplikace Teams klikněte na ikonu Týmy a následně se zobrazí všechny předměty,  ve kterých budete plnit úkoly či komunikovat s učiteli.

V rámci každého předmětu budete nejčastěji využívat v horní menu Příspěvky a Zadání. V rámci příspěvků budou s vámi učitelé komunikovat formou chatu např. o nově přidaných úkolech či plánovaných videohovorech. Zároveň na školní email budete dostávat oznámení o nově zadaném úkolu či naplánované schůzce v daném předmětu.

Aplikace Outlook (Pošta)
Na hlavní obrazovce Office 365 v levém postranním menu klikněte na modrou ikonu tvaru obálky s písmenem O.

V aplikaci Outlook v záložce Doručená pošta můžete dostávat emaily od vyučujících. Pokud budete chtít napsat email učiteli, klikněte na tlačítko Nová zpráva, vyplňte email učitele, předmět, napište text, případně přiložte soubor a na závěr email odešlete tlačítkem Poslat.